LMA-nap Április 3-án tartottuk intézményünkben a hagyománnyá vált leonardós napot, amikor a diákjaink játékos vetélkedőkön, közösségkovácsoló programokon vehetnek részt. A Diákönkormányzat és vezetőjük, Végső Szabolcs tanár úr által szervezett LMA-napon az időjárás nem tette lehetővé, hogy a természetben élvezhessük ezt a felszabadult együttlétet. Intézményünk kerítése viszont a szárnyaló képzeletnek nem szabhatott határt, így csodálatos rajzok készültek, húsvéti kosárkát állítottak össze kézműveskedéssel diákjaink, mások megkísérelték megírni iskolánk himnuszát. Volt, aki filmet forgatott, más pedig inkább a stratégiai társasjátékokat választotta. A vetélkedők hét helyszínén pedig Leonardo da Vinci találmányait kellett felismerni, valamint filmzenéket és -részleteket. De kipróbálhattuk magunkat kártyavár és dominósor építésében, valamint da Vinci Az utolsó vacsora című festményének élő rekonstrukciójában is. Tanulóink kiraktak saját magukból egy élő LMA-logót is megkoronázva a nap eseményeit.
Feltártuk elődeink kincseit Tanulmányi kiránduláson vett részt iskolánk 9. évfolyama Rakamazon, a Teknősházban, ahol a honfoglaláskori életmóddal, őseink egykori életével, értékrendjével ismerkedhettek meg a diákok interaktív tárlaton. A kiállításon a tanulók honfoglaló „törzsekbe” tömörültek, és próbára tehették a tudásukat tallérokat gyűjtve. „Tas, Huba, Álmos és Előd vezérek” a csapattagjaikat régészeti feltárásra vitték, megismertették velük elődeink harcmodorát, kipróbálhatták, milyen íjjal lőni. A Rakamazon feltárt régészeti leleteket is megtekinthették, valamint módjuk volt arra, hogy megismerjék, mire volt képes egy táltos, az ősi magyarok szellemi vezetője, valamint milyen jelentéssel és jelentőséggel bírtak az ősmagyarok ékszerei, ruházatuk és annak díszei. Beléphettek egy jurtába is a megfelelő egykori szabályokat betartva. A legtöbb tallért gyűjtő győztes csapat tagjai oklevelet is kaptak az ún. „Turul nyomán, ősök útján” elnevezésű tárlatvezetés végén. Ez az időutazás elmélyítette tanulóink történelmi, földrajzi, művészeti ismereteit, erősítette nemzeti öntudatukat, segített tisztelni elődeinket, és megbecsülni az általuk ránkhagyományozott szellemi, kulturális értékeket.